Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.
A Svizzera applica alcuni di i tassi più bassi di a tassa di valore aghjuntu (TVA) dispunibili à u livellu europeu. U tassu standard di l'IVA svizzeru hè impostu à 7,7%, à partesi di ghjennaghju 2018. U cambiamentu di u tassu standard di l'IVA hè statu riduttu da u valore precedente di 8%. Stu tipu di tassa hè applicabile à una vasta categuria di prudutti, cume automobili, orologi, prudutti alcolichi è altri.
U paese offre ancu tassi di IVA ridotti. Per esempiu, e cumpagnie chì operanu in l'industria di l'alloghju saranu imposte cun una IVA ridotta applicabile à un ritmu di 3,7%, mentre certi beni di cunsumu, libri, ghjurnali, prudutti farmaceutichi beneficeranu di una TVA ancu più bassa, applicata à un ritmu di 2 , 5%. E cumpagnie chì operanu in certi settori ecunomichi ponu prufittà di una franchigia per l'IVA, cume per esempiu, i servizii culturali, i trattamenti ospedalieri, è ancu i servizii d'assicuranza è di riassicurazione ùn anu micca da pagà l'IVA.
In regula generale, l'imprese devenu registrà per l'IVA è u depositu di e dichjarazioni di l'IVA deve esse cumpletatu da l'operatori cummerciali una volta ogni trè mesi. A registrazione di l'IVA hè obbligatoria una volta chì a sucietà ghjunghje à un redditu annuale di 100.000 CHF. L'IVA in Svizzera hè imposta per a fornitura di beni è servizi.
L'ultime nutizie è insights da u mondu sanu purtate à voi da l'esperti di One IBC
Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.