Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.
Singapore hè stata chjamata l'ecunumia a più cumpetitiva di u mondu, davanti à Hong Kong è i Stati Uniti, in un ranking annuale di 63 economie publicatu in maghju da u gruppu di ricerca svizzeru IMD World Competitiveness Center.
U ritornu di Singapore à u primu postu - per a prima volta dapoi u 2010 - hè duvutu à: a so infrastruttura tecnologica avanzata, a dispunibilità di manodopera qualificata, leggi favurevuli in quantu à l'immigrazione è modi efficienti per mette in opera novi imprese, dice u raportu.
Singapore hè stata classificata in i primi cinque in trè di e quattru categorie chjave chì sò state valutate, - quintu per e prestazioni economiche, terzu per l'efficienza di u guvernu, è quintu per l'efficienza di l'impresa. In a categuria finale, infrastrutture, hè stata classificata sesta.
Hong Kong - l'unica altra economia asiatica in u top ten generale - hà tenutu à u sicondu postu in gran parte per u so ambienti fiscali benigni è pulitica cummerciale, è ancu per l'accessu à u finanziu cummerciale. I Stati Uniti, chì era u capu di l'annu scorsu, sò scesi à a terza pusizione, cù a Svizzera è l'Emirati Arabi Uniti in quarta è quinta.
IMD hà dettu chì l'ecunumie asiatiche "emergenu cum'è un fanale per a competitività" cù 11 fora di 14 economie chì si movenu in i grafichi o si mantenenu à e so pusizioni. L'Indonesia era u più grande mutore di a regione, avanzendu 11 posti à 32, grazia à l'efficienza aumentata in u settore di u guvernu, è ancu à megliu infrastrutture è cundizioni d'affari.
A Tailanda hà cullatu cinque posti à u 25esimu, spinta da una crescita di l'investimenti diretti stranieri è di a produtività, mentre Taiwan (16esimu), l'India (43rd) è e Filippine (46esimu) anu vistu ancu miglioramenti. Cina (14a) è Corea di u Sud (28a) tramindui si sò lampati in un locu. U Giappone hè cascatu cinque piazze à u 30esimu postu nantu à una economia lenta, u debitu di u guvernu è un ambiente d'affari indebulitu.
Chan Chun Sing, ministru di u Cummerciu è di l'Industria di Singapore, hà dettu: "Per Singapore per stà avanti in mezu à l'intensificazione di a cumpetizione in u mondu, u paese deve cuntinuà à avè i so fundamentali. Singapore ùn si pò permette di cumpete nantu à u costu o a dimensione, ma duverebbe focalizassi nantu à a so connettività, a qualità è a creatività.
"U paese hà ancu bisognu di sfruttà a so marca di fiducia è di norme è continuà à esse un portu sicuru per partenariati è cullaburazione. Inoltre, Singapore hà da cuntinuà à diversificà i so ligami cù più mercati, stà apertu è esse inseritu in flussi di talentu, tecnulugia, dati è finanza ".
L'ultime nutizie è insights da u mondu sanu purtate à voi da l'esperti di One IBC
Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.