Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.
In u so ultimu raportu ecunomicu di l'annu, a CEPALC prughjetta chì a regione finiscerà 2018 cù una crescita media di 1,2%.
L'annu 2019 pare esse una durata induve l'incertezze ecunomiche mundiali, un luntanu da a diminuzione accentueranu è puderebbenu affruntà da fronti specifici. questu averebbe un impattu annantu à u boom di l'ecunumie di i Stati Uniti è di i Caraibi latini, chì, in media, si vedenu espansione di 1,7%, in ligna cù e novi pruiezzioni publicate oghje da a cummissione ecunomica per l'America Latina è i Caraibi (CEPALC ).
L'impresa regiunale di i Stati Uniti hà svelatu u so bilanciu di chiusura di l'annu, a valutazione preliminare di l'Economie di i Stati Uniti è di i Caraibi 2018, in una cunferenza di stampa guidata da a so secretaria di u guvernu, Alicia Bárcena, in Santiago, Cile.
In u passu cù u record, i lochi internaziunali di i Stati Uniti Latini è di i Caraibi affronteranu una situazione finanziaria globale complicata in i prossimi anni, in cui si prevede una crescita assai dinamica, ognuna per lochi internaziunali evoluti è economie in crescita, lungo cù una volatilità elevata di i mercati ecunomichi internaziunali. In più di questu, ci pò esse un indebulimentu strutturale di u cambiamentu glubale, irritatu da tensioni alternative trà l'America è a Cina.
A proiezione di a crescita economica per i SUA latini è i Caraibi in 2019 hè 1,7%, ligeramente inferiore à ciò chì ECLAC hà lanciatu l'ultimu ottobre (1,8%), ancu quandu a stima per i 12 mesi d'avanguardia (2018) hè cambiata in ancu ridutta à 1,2% (da a previsione 1.three% in uttrovi).
U schedariu aghjusta chì u più grande periculu per e prestazioni generali finanziarie di u locu in a corsa finu à 2019 continua à esse un deterioramentu bruscu in e condizioni monetarie per e economie in crescita. per a durata di 2018, i mercati crescenti, chì includenu i Stati Uniti latini, anu mostratu un grande scontu in i flussi di finanzamentu esternu, in listessu tempu chì à u tempu identicu i livelli di possibilità sovrani accelerati è e so valute deprezzate versu u dollaru. U testu suggerisce chì i novi episodi di degradazione in e cundizioni ecunomiche future ùn ponu micca esse scontati è chì l'effetti per i lochi internaziunali si basanu nantu à quantu sò scoperti in termini di i so bisogni di finanzamentu esterni è di profili.
"E regulazioni publiche sò necessarie per migliurà e fonti di crescita è trattà u statu di l'affari di incertezza à u livellu mundiale", hà indicatu Alicia Bárcena. "U rolu vivu di a pulitica ecunomica in a zona in termini di vendite è spese deve esse rafforzatu. in questu sensu, hè cruciale per diminuisce l'evasione è l'evasione fiscale è i flussi ecunomichi illeciti. à tempu uguale, l'impositi diretti è dinò l'imposte verdi è fitness-assuciati devenu esse rinfurzati. In e frasi di i diritti, nantu à a strada per stabilizà è rinvigorisce l'incremento, l'investimentu publicu deve esse riorientatu versu e cumpetenze chì anu un impattu annantu à u sviluppu durevule, cun enfasi nantu à i partenariati publicu-persunali è nantu à una riconversione efficace, e nuove tecnulugie, è un finanzamentu inespertu. Tuttu què mentre prutegge a spesa suciale, in particulare in i periodi di decelerazione finanziaria, per ch'ellu ùn soffre micca sempre di tagli ", aghjusta l'autenticu anzianu di l'ONU. Bárcena hà ancu avvertitu chì i profili di u debitu publicu devenu esse curati in lieve incertezza chì puderia aumentà u so prezzu è e so gamme.
Cum'è in l'anni precedenti, in a so valutazione preliminare di l'ecunumie di i Stati Uniti è di i Caraibi, a CEPAL prughjetta una dinamica di più in più cù varie intensità trà lochi è sottoregioni internaziunali. Questa mostra ùn hè più simplice l'effetti differenziati di u cuntestu mundiale nantu à ogni sistema finanziariu, tuttavia dinò a dinamica di cumpunenti di spesa - in particulare assunzione è investimenti - chì seguitanu mudelli esclusivi in economie di u nordu è di u sudu.
In questa linea, sò previste miglia chì i principali Stati Uniti (eccettu u Messicu) svilupperanu 3,3% in 2019, u Sud di i Stati Uniti 1,4% è i Caraibi 2,1%. À un gradu rusticu, l'isula caraibica di Dominica hè visibile a principale crescita lucale cù una espansione di 9%, accumpagnata da l'aiutu di a Repubblica Dominicana (5,7%), Panama (5,6%), Antigua è Barbuda (4,7%) è Guyana ( 4,6%). À l'alternativa eccessiva, u Venezuela soffrerà una cuntrazione di 10% in u so sistema finanziariu, Nicaragua 2% è l'Argentina 1,8%. E più grandi economie di u locu, u Brasile è u Messicu, sò visibili crescenu rispettivamente 2% è una coppia di 1%.
In u so bilanciu di l'annu mudernu, 2018, u rapportu ECLAC suggerisce chì u boom ecunomicu hà cambiatu in guidatu per a dumanda di casa. un investimentu fissu hà cunfirmatu una dinamica di guarigione, in listessu tempu chì l'ingaghjamentu persunale hè rimasu u principale fornimentu di boom, ancu se i so costi di crescita sò moderati quandu si considera chì u secondu trimestre di 2018.
In e frasi di a copertura fiscale, u cunsulidamentu si hè apprufunditu in u 2018 è a manera di l'aghjustamentu fiscale hà causatu un scontu in u deficit unu (da 0,7% di u PIB in 2017 à 0,6% di u PIB in 2018), malgradu u fattu chì questu hè diventatu accumpagnatu da mezi di una piccula crescita di u debitu publicu.
L'ultime nutizie è insights da u mondu sanu purtate à voi da l'esperti di One IBC
Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.