Tatal
Notification

Adakah anda membenarkan One IBC menghantar pemberitahuan kepada anda?

Kami hanya akan memberitahu berita terbaru dan menarik kepada anda.

Maklumat dan maklumat baru diperbaharui

Masa dikemas kini: 17 Aug, 2017, 00:00 (UTC+08:00)

Untuk mempermudah penggunaan perkhidmatan kami dengan cepat dan senang, kami dengan sukacitanya memaklumkan bahawa beberapa ciri dan maklumat baru telah dikemas kini baru-baru ini di laman web www.offshorecompanycorp.com seperti berikut:

1. Antara muka mudah alih diubah yang memudahkan pengguna menangkap maklumat dan menggunakan perkhidmatan dengan mudah.

Antara muka mudah alih dikemas kini

2. Perkhidmatan pelanggan diperbarui dengan sistem sokongan telefon Seluruh Dunia, sistem sembang Langsung dan layanan Kirim Tiket. Sekiranya anda mempunyai kebingungan mengenai perkhidmatan kami, anda boleh menghubungi kami secara langsung melalui sokongan telefon Seluruh Dunia, atau sistem sembang Langsung tanpa menghantar e-mel kepada kami, kemudian luangkan masa untuk menunggu jawapan seperti sebelumnya. Kami juga menawarkan perkhidmatan Kirim Tiket yang membantu anda mendapatkan tiket dengan cepat dan mudah.

perkhidmatan pelanggan dikemas kini

3. Banyak perkhidmatan baru yang dikemas kini termasuk: Senarai Syarikat Rak, Ejen Perubahan, Laporan Cukai & Penyata Tahunan, Pembentukan Amanah & Perlindungan Aset, Pelesenan Untuk Perniagaan Anda, Tanda Dagangan, Perakaunan dan Pengauditan, dan Pemutusan Syarikat. Sekarang anda akan mempunyai lebih banyak pilihan yang akan dianggap paling sesuai dengan permintaan perkhidmatan anda.

SUBCRIBE TO OUR UPDATES LANGGAN KEPADA KEMASKINI KAMI

Berita & cerapan terkini dari seluruh dunia dibawakan kepada anda oleh pakar One IBC

Apa yang media katakan tentang kita

Tentang kita

Kami sentiasa berbangga menjadi penyedia Perkhidmatan Kewangan dan Korporat yang berpengalaman di pasaran antarabangsa. Kami memberikan nilai terbaik dan paling kompetitif kepada anda sebagai pelanggan yang dihargai untuk mengubah matlamat anda menjadi penyelesaian dengan rancangan tindakan yang jelas. Penyelesaian Kami, Kejayaan Anda.

US